مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 08:552022-11-28اقتصادي

برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در سمنان


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برپایی سومین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برپایی سومین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در این استان خبر داد.

جعفرمرادی حقیقی بااعلام این خبر اظهار کرد: در این نمایشگاه تخصصی کشاورزی، بخش های مختلف صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری و آبرسانی، تجهیزات گلخانه ای،منابع طبیعی، دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی، ترویج کشاورزی دانش بنیان و نوآور و.

حضور دارند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی با هدف آشنایی بیشتر با ماشین آلات و توانمندی های این بخش ایجاد شده افزود: این نمایشگاه تا نهم آذرماه و به مدت چهار روز ادامه دارد.

مرادی حقیقی با بیان اینکه سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی سمنان پذیرای علاقه مندان است تصریح کرد: علاقه مندان می توانند از ساعت 14 تا 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی گفت: ایجاد و افزایش تعامل بین تولیدکنندگان پیشرو در بخش کشاورزی و منابع طبیعی با دستاوردهای نوین شرکت های فعال استان سمنان و سایر استان ها سبب افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی و منابع طبیعی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در سمنان

برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در سمنان