مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 08:402022-11-28حوادث

درختان نیمه سوخته جنگل از پاییزگردی آتش/ هیرکان کباب می شود


تور پاییزی آتش 30 هکتار از بکرترین عرصه های طبیعی هیرکان در استان مازندران را شعله ور کرد و داغ بر دل جنگلبانان طبیعت نهاد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: آتش گردی همواره در طبیعت سرسبز مازندران قصه پرغصه ای که روز و ماه نمی شناسد، گاه طبیعت گرد جوان با انداختن ته سیگار برافروخته و زمانی پیرمرد زنبوردار برای گرفتن عسل از تنه درخت کهنسال، هرم داغ آتش را بر تن نحیف جنگل می نشاند.

جنگل و عرصه های طبیعی بارها صحنه رویارویی و اقدامات تلافی جویانه سودجویان با حافظان طبیعت بوده است و متهمی که طعم تلخ قانون را چشید، به جان جنگل می افتد تا تقاص می گیرد غافل از آنکه قهر طبیعت و جنگل، دامن او و دیگران را در بزنگاه های روزگار خواهد گرفت.

طبیعت رنگارنگ و طلایی جنگل در آخرین ماه پاییزی بیش از هر زمانی چشم نواز و دیدنی تر شده است و نقاشی خدا را بر بوم جنگل می توان به نظاره نشست از رنگ های زرد و سرخ گرفته تا برگ های سبز، همانند تابلوی نقاشی چشم نوازی می کند.

برگ ریزان طبیعت و صدای خش خش برگ ها زیر پای گردشگران و طبیعت گردان و هوای گرم پاییزی بیش از هر زمانی، جنگل را به باروتی برای خاکستر شدن درختان مبدل می کند و فقط یک بی احتیاطی و کبریت کافی است تا تراژدی آتش را در طبیعت رقم زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختان نیمه سوخته جنگل از پاییزگردی آتش/ هیرکان کباب می شود

درختان نیمه سوخته جنگل از پاییزگردی آتش/ هیرکان کباب می شود