مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 17:052022-11-27سياسي

نبود نیروی انسانی متخصص یکی از مشکلات صنعت بازی سازی مان است


دبیر هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران گفت: نبود نیروی انسانی متخصص یکی از مشکلات صنعت بازی سازی کشورمان است که می توان با کشف استعدادها در مسیر تربیت نیروی انسانی متخصص گام برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رویداد ملی هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران شامگاه شنبه در استان اردبیل نیز به کار خود پایان داد و برترین های این رویداد طی مراسمی معرفی شدند.

محمدصادق دهنادی دبیر هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران نیز در این مراسم گفت: بنیاد ملی بازی های رایانه ای در دوره جدید مدیریتی خود رویکردی ملی در برنامه ریزی ها با هدف تمرکززدایی را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: در حوزه آموزش سواد رسانه ای برای عموم خانواده ها و مخاطبان کودک و نوجوان بازی های دیجیتال ما نیازمند همکاری و همراهی آموزش و پرورش هستیم تا با تسلط مربیان و معلمان به موضوع سواد رسانه ای در عرصه بازی ها در ادامه بتوانیم این آموزش را در سطح عموم مخاطبان این رسانه، تعمیم و گسترش دهیم.

دهنادی با اشاره به آمادگی انستیتو ملی بازی سازی بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای ارائه آموزش های بازی سازی به علاقه مندان در استان اردبیل تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی متخصص یکی از مشکلات صنعت بازی سازی کشورمان است که می توان با توسعه آموزش های بازی سازی و کشف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود نیروی انسانی متخصص یکی از مشکلات صنعت بازی سازی مان است

نبود نیروی انسانی متخصص یکی از مشکلات صنعت بازی سازی مان است