مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-27سياسي

گفتگوی تصویری رییس جمهور با ناوگروه های دریایی ارتش


رییس جمهور در ارتباط تصویری با ناوگروه های 85، 86و 87 نیروی دریایی ارتش با فرماندهان این ناوگروه ها، فرماندهان ناوشکن بایندر و ناو پشتیبانی رزمی بندرعباس گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی پیش ازظهر یکشنبه در آستانه فرارسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش، در ارتباط تصویری با ناوگروه های 85، 86 و 87 نیروی دریایی ارتش با فرماندهان این ناوگروه ها، فرماندهان ناوشکن بایندر و ناو پشتیبانی رزمی بندرعباس در آب های دریای سرخ و فرماندهان ناوبندر مکران و ناوشکن دنا در آب های اقیانوس آرام گفتگو کرد و از آخرین وضعیت مأموریت این ناوگروه ها مطلع شد.

همچنین در این روز یگان های نمونه این نیرو در منطقه دوم دریایی ولایت (جاسک) در آب های دریای عمان از مقابل رییس جمهور کشورمان که در ناوشکن تمام ایرانی سهند مستقر بود، رژه رفتند.

در ادامه و پس از حضور آیت الله رییسی در ناوشکن سهند به عنوان ناو سرفرماندهی، ناوشکن البرز، ناوهای موشک انداز کلاس فجر و کلاس سیریک، ناو تنب، لندینگ کرافت کلاس هرمز، هواناوها، زیردریایی های فاتح و غدیر و دسته بالگردی از مقابل رییس جمهور در ناوشکن سهند رژه رفتند.

دیدار با تعدادی از خانواده های معظم شهدا و خانواده کارکنان نمونه منطقه دوم دریایی ارتش از دیگر برنامه های رییس جمهور در بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تصویری رییس جمهور با ناوگروه های دریایی ارتش

گفتگوی تصویری رییس جمهور با ناوگروه های دریایی ارتش