مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:152022-11-27سياسي

نیروهای نظامی ایران در اوج قدرت هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران با توان در اوج قدرت و اقتدار قرار دارند.

- آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری یکشنبه 6 آذر مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان با گرامیداشت هفته بسیج و 7 آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش، اظهار کرد: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران با توان بالای مدیریت دانش بنیان، قدرت بالای عملیات میدانی و توانمندی در تولید سخت افزارها و نرم افزارهای دفاعی در اوج قدرت و اقتدار قرار دارند.

وی نیروهای مسلح را از مولفه های قدرت نظامی جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر نیروهای مسلح اقتدار نظامی و توانمندی در عرصه نظامی نداشته باشند به حتم جغرافیای کشور مورد تعرض بیگانگان و نظام دچار مسائل گوناگون می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ایمان، تقوا و اخلاق را سه ویژگی نیروهای مسلح دانست و بیان کرد: این نیروها بر اساس اصول ایمانی و انسانی پایه گذاری شده اند و از بنیادی ترین ارتش در جغرافیای آماری ارتش های جهان محسوب می شوند.

فرمانده پایگاه دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بوشهر نیز با گرامی دانستن یاد شهدای نیروی دریایی گفت: توانمندی نیروی دریایی ارتش، برای دشمنان به ویژه استکبار جهانی پریشانی ایجاد کرده است اما با هدایت های مقام معظم رهیری شاهد امنیتی پاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای نظامی ایران در اوج قدرت هستند

نیروهای نظامی ایران در اوج قدرت هستند