مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:052022-11-27سياسي

قلمرو کشورمان به سواحل مدیترانه رسیده است/ دشمن بر طبل توخالی نفاق می زند


فرمانده سابق نیروی قدس شرقی کشور با بیان اینکه امروز قلمرو دفاعی، جغرافیایی، سیاسی و نظامی کشورمان از مرزها عبور کرده و به سواحل مدیترانه رسیده است، - ایسنا/گلستان فرمانده سابق نیروی قدس شرقی کشور با بیان اینکه امروز قلمرو دفاعی، جغرافیایی، سیاسی و نظامی کشورمان از مرزها عبور کرده و به سواحل مدیترانه رسیده است، افزود: دشمن بر طبل توخالی نفاق می زند که صدایی ندارد.

سردارعباس ییلاقی صبح امروز در یادواره 600 شهید دانش آموز و فرهگی استان گلستان که در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد، با بیان اینکه بخش وسیعی از شهدای استان گلستان دانش آموز و فرهنگی هستند، اظهار کرد: دانش آموزان در دوران انقلاب نقش بسیار مهمی داشتند و راهپیمایی های دوران پیش از انقلاب توسط دو قشر دانش آموز و دانشجو انجام شد که دو روز 13 آبان و 16 آذر در تقویم کشورمان به دستور امام راحل (ره) به نام آنها ثبت شد.

فرمانده سابق نیروی قدس شرقی کشور با اشاره به اینکه بیشتر شهدای دوران انقلاب وقتی پا به عرصه دفاع گذاشتند سن زیادی نداشتند، ادامه داد: آمریکایی ها از همان ابتدا که این روشنفکری ها را دیدند، دشمنی خود با انقلاب و ملت ایران را اعلام کردند.

وی با تأکید بر اینکه رزمندگان اسلام در روزهای نخست انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی با دستان خالی در مقابل استکبار ایستادند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلمرو کشورمان به سواحل مدیترانه رسیده است/ دشمن بر طبل توخالی نفاق می زند

قلمرو کشورمان به سواحل مدیترانه رسیده است/ دشمن بر طبل توخالی نفاق می زند