مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:052022-11-27اقتصادي

جمع آوری پسماند خشک به 40 تن در ماه رسید


شهردار منطقه 14 تهران از افزایش جمع آوری پسماند خشک در محلات این منطقه با مشارکت و همیاری شهروندان نسبت به سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدامین سالاری پور با تاکید بر اینکه مسأله پسماند و تولید انبوه زباله ها یکی از مسائلی است که کلانشهر تهران با آن روبروست، گفت: تفکیک زباله از مبدا یکی از راهکارهای مؤثر در این زمینه است، از این رو به منظور افزایش میزان تفکیک زباله در مبدا، طرح جداسازی زباله های تر و خشک از مبادی تولید، در منطقه با استفاده از روش های متنوع و با دقت و جدیت انجام می شود.

شهردار منطقه 14 تهران با اشاره به مشارکت شهروندان در کمک به اجرای تفکیک پسماند برای پیشگیری از انواع آلودگی های محیط زیست گفت: میزان پسماند خشک منطقه در ماه های اخیر از 18 تن در ماه به بیش از 40 تن در ماه افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تفکیک پسماند شهروندان با اجرای طرح های خشکاله در غرفه های پسماند، میادین تره بار و شنبه های بدون پسماند، در محلات منطقه افزایش داشته است، افزود: توزیع کارتن پلاست، کیسه های مخصوص پسماند خشک، اقلام تشویقی و بسته های آموزشی همچنین اجرای طرح جمع آوری فیلترهای سیگار جهت پاکسازی محیط زیست از جمله برنامه هایی است که در کنار فعالیت مضاعف غرفه های بازیافتی برای کمک به اجرایی شدن کیفی تر طرح های بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری پسماند خشک به 40 تن در ماه رسید

جمع آوری پسماند خشک به 40 تن در ماه رسید