مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:002022-11-27اقتصادي

افتتاح کتابخانه عسگران از توابع تیران و کرون


کتابخانه عمومی شهر عسگران واقع در بخش کرون از توابع این شهرستان با اعتبار 25 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: کتابخانه عمومی شهر عسگران واقع در بخش کرون از توابع این شهرستان با اعتبار 25 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

علی محمدی کیا در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: این مرکز فرهنگی در بخش کرون پس از 17 سال به همت شهرداری عسگران و حمایت های نهاد کتابخانه های عمومی و مدیریت شهرستان با اعتبار 25 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: بخش کرون تا پیش از افتتاح این کتابخانه فاقد چنین مرکزی بود و مردم آن منطقه باید برای تأمین نیاز خود به مرکز شهرستان مراجعه می کردند که به سبب هزینه های بالا سزاوار نبود.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه در حال حاضر سه کتابخانه عمومی تحت نظارت نهاد کتابخانه های عمومی در این شهرستان فعال است، تصریح کرد: شهرهای این شهرستان دارای کتابخانه عمومی هستند که باید برای تقویت منابع کتاب و عضویابی آن فعالیت کرد.

محمدی کیا بر ضرورت فرهنگ سازی برای ترویج فرهنگ مطالعه تأکید کرد و گفت: این اقدام باید توسط نهادهای فرهنگی در کنار کتابخانه های عمومی انجام شود و فرهنگ مطالعه از سنین کودکی نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه عسگران از توابع تیران و کرون

افتتاح کتابخانه عسگران از توابع تیران و کرون