مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:452022-11-27اقتصادي

ادعای ماسک درباره افزایش کاربران جدید توییتر


ایلان ماسک همزمان با کوچ دسته جمعی آگهی دهندگان و کاربران از توییتر، مدعی شد شمار کاربران جدیدی که عضو این پلت فرم شبکه اجتماعی شده اند، به بالاترین رقم همه زمان ها رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایلان ماسک که مالک و مدیرعامل توییتر است، در توییتی اعلام کرد ثبت نام در توییتر طی هفت روز منتهی به 16 نوامبر، به بیش از دو میلیون در روز رسیده که 66 درصد افزایش در مقایسه با هفته مشابه سال 2021 نشان می دهد.

وی همچنین گفت: زمانی که کاربران در توییتر سپری کردند، به رکورد بالایی رسیده و در هفت روز منتهی به 15 نوامبر، حدود هشت میلیارد دقیقه فعال در روز بود که 30 درصد افزایش در مقایسه با هفته مشابه در سال 2021 داشت.

ماسک که شرکت هوافضایی اسپیس ایکس، استارتاپ نورالینک و شرکت تونل سازی بورلینگ کامپانی را اداره می کند، اعلام کرد خرید توییتر به رویای او برای ایجاد یک اپلیکیشن همه منظوره به نام ایکس سرعت خواهد بخشید.

اپلیکیشن همه جانبه توییتر 2.

0، قابلیت هایی نظیر پیام های مستقیم رمزنگاری شده، توییت های طولانی و امکان پرداخت خواهد داشت.

ایلان ماسک در توییتی که روز یکشنبه ارسال کرده بود، نوشته بود مسیری را برای توییتر می بیند که ظرف 12 تا 18 ماه آینده، کاربران ماهانه توییتر از مرز یک میلیارد نفر فراتر می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای ماسک درباره افزایش کاربران جدید توییتر

ادعای ماسک درباره افزایش کاربران جدید توییتر