مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:452022-11-27اجتماعي

برنامه ریزی برای پیشگیری از شیوع طاعون نشخوارکنندگان


تالاب شکارممنوع مره قم به پناهگاه حیات وحش ارتقاء یابد - معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تالاب شکارممنوع مره قم به پناهگاه حیات وحش ارتقاء یابد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن اکبری در سفر یک روزه به شهر مقدس قم، ضمن زیارت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) و مزار مطهر شهدای گمنام، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره، تالاب شکار ممنوع مره، موزه تاریخ طبیعی اداره کل و باغ پرندگان شهرداری قم بازدید کرد.

وی در بازدید از موزه تاریخ طبیعی استان قم با اشاره به ظرفیت های علمی و آموزشی در این مکان فرهنگی، بر ضرورت تجهیز، توسعه و بهسازی آن تأکید کرد و گفت: امکانات و اعتبارات لازم برای بهره مندی هرچه بیشتر شهروندان از موزه تاریخ طبیعی اختصاص خواهد یافت.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست همچنین با حضور در باغ پرندگان شهرداری قم، خاطرنشان کرد: ضمن رعایت تمامی ضوابط و مؤلفه های زیست محیطی در باغ پرندگان و انجام حمایت های لازم، باید از ظرفیت های آموزشی آن نیز برای فرهنگسازی به ویژه برای کودکان و دانش آموزان استفاده شود.

وی همچنین در بازدید از منطقه حفاظت شده پلنگ دره، از افزایش جمعیت حیات وحش در این منطقه ابراز خرسندی کرد و گفت: اداره کل محیط زیست باید همه توان خود را برای حفظ و حراست از گونه های ارزشمند گیاهی و جانوری در منطقه پلنگ دره به کار بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای پیشگیری از شیوع طاعون نشخوارکنندگان

برنامه ریزی برای پیشگیری از شیوع طاعون نشخوارکنندگان