مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 20:152022-11-26اقتصادي

دولت رییسی نتوانست اوضاع اقتصادی را به سامان کند


اصلا فکر نمی کردیم دایره اطرافیان آقای رییسی اینقدر محدود و تنگ باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، دولت رییسی برخلاف وعده هایش نتوانست اوضاع اقتصادی کشور را به سامان کند و حالا تحت انتقادهای شدیدی قرار دارد.

هدایت الله خادمی در گفتگو با نامه نیوز درباره میزان اشراف رییس جمهور به واقعیت های کشور گفت: کسانی اطراف آقای رییسی نیستند که او اطلاعات درست را از وضعیت کشور به دست آورد به عنوان مثال علائم و نشانه ها از صعودی بودن نرخ تورم و رکود اقتصادی حکایت می کند ولی به رییس جمهور عکس این واقعیت گفته می شود.

وی با اشاره به کاهش حجم صادرات کشور افزود: اطرافیان به آقای رییسی از افزایش صادرات گزارش می دهند حال آنکه معکوس این اتفاق را شاهد هستیم.

وقتی آمار و اطلاعات دست مردم هست و آنها در زندگی شخصی شان آثارش را با گوشت و پوست و استخوان شان لمس می کنند، ارائه دادن چنین گزارش های وارونه ای به رییس جمهور فایده ای دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: سفره های مردم هر روز کوچکتر و بر تعداد جوانان بیکار افزوده می شود، حال آنکه آقای رییسی زمان انتخابات ریاست جمهوری وعده های دیگری به جامعه ایران داد.

با توجه به اینکه در هفدهمین ماه استقرار دولت سیزدهم به سر می بریم و آقای رییسی از احداث یک میلیون مسکن و ایجاد یک میلیون شغل در هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت رییسی نتوانست اوضاع اقتصادی را به سامان کند

دولت رییسی نتوانست اوضاع اقتصادی را به سامان کند