مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 18:402022-11-26اجتماعي

تالاب شکارممنوع مره قم به پناهگاه حیات وحش ارتقاء یابد


معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از تالاب شکار ممنوع مره در جاده قم ـ گرمسار بازدید کرد و گفت: حقیقتا حضور دسته های بزرگ پرندگان مهاجر در این تالاب در دل کویر، - بسیار ارزشمند بوده و با توجه به ظرفیت های عظیم زیست محیطی در این منطقه، سطح حفاظتی آن می تواند به پناهگاه حیات وحش ارتقاء یابد.

حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سفر یک روزه به شهر مقدس قم، ضمن زیارت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) و مزار مطهر شهدای گمنام، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره، تالاب شکار ممنوع مره، موزه تاریخ طبیعی اداره کل و باغ پرندگان شهرداری قم بازدید کرد.

وی در بازدید از موزه تاریخ طبیعی استان قم با اشاره به ظرفیت های علمی و آموزشی در این مکان فرهنگی، بر ضرورت تجهیز، توسعه و بهسازی آن تأکید کرد و گفت: امکانات و اعتبارات لازم برای بهره مندی هرچه بیشتر شهروندان از موزه تاریخ طبیعی اختصاص خواهد یافت.

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور همچنین با حضور در باغ پرندگان شهرداری قم، تصریح کرد: ضمن رعایت تمامی ضوابط و مؤلفه های زیست محیطی در باغ پرندگان و انجام حمایت های لازم، باید از ظرفیت های آموزشی آن نیز برای فرهنگسازی به ویژه برای کودکان و دانش آموزان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب شکارممنوع مره قم به پناهگاه حیات وحش ارتقاء یابد

تالاب شکارممنوع مره قم به پناهگاه حیات وحش ارتقاء یابد