مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:052022-11-26سياسي

بیمه ملوانان و صیادان در مجلس پیگیری می شود


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی در مجلس مطرح است تا مشکل بیمه ملوانان و صیادان حل شود و این مسئله در حال حاضر در معاونت نظارت مجلس در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمیه رفیعی ظهر شنبه در نشست با مدیران بخش کشاورزی استان هرمزگان، با اشاره به دغدغه های صیادان در حوزه بیمه ای اظهار داشت: طرحی در مجلس مطرح است که مشکل بیمه ملوانان و صیادان حل شود و این مسئله در حال حاضر در معاونت نظارت مجلس در حال پیگیری است.

سازمان تأمین اجتماعی کشور بدقلقلی هایی را در می آورد و نمی خواهد زیربار پذیرش بیمه صیادان برود اما مجلس مصمم است که این اتفاق بیافتد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، تاکیدکرد: هیچ کسی نمی تواند بهتر از صیاد بگوید اوضاع دریا چگونه است و آنچه که از پایش ها به نظر می آید گواه است که وضعیت ذخایر آبزیان به هیچ عنوان خوب نیست و اگر قرار است وضعیت صید ما ادامه دار باشد باید تمهیداتی اندیشیده شود.

رفیعی خاطرنشان کرد: اوضاع آبزیان در منطقه واقعاً بحرانی است و صیادان باید دلشان برای منطقه و زیستگاه های آبزیان بسوزد و لازم است برای حل این مشکل از نظرات صیادان بومی نیز استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ملوانان و صیادان در مجلس پیگیری می شود

بیمه ملوانان و صیادان در مجلس پیگیری می شود