مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 17:002022-11-25اقتصادي

لایحه «حمایت از زنان در برابر خشونت» چه شد؟


با وجود آنکه در دو سال اخیر موارد معاینات مربوط به زنان مدعی همسرآزاری جسمانی با سیر نزولی همراه بوده است اما همچنان طی پنج سال گذشته، زنان بخش اعظمی از این معاینات را به خود اختصاص داده اند و آمارها بیانگر این است که 96 درصد از موارد معاینات مدعیان همسرآزاری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، همواره طی پنج سال اخیر چیزی در حدود 94 تا 96 درصد از موارد معاینات مدعیان همسرآزاری جسمانی مربوط به زنان بوده است و آمارهای موجود بیانگر این است که گرچه از سال 96 تا 98 موارد معاینات مربوط به زنان مدعی همسرآزاری جسمانی رشد داشته اما از سال 98 به بعد این آمار با سیر نزولی همراه بوده است.

مطابق با جداول آماری منتشر شده از سوی مرکز آمار که اطلاعات آن از سازمان پزشکی قانونی اخذ شده است؛ به طور کلی در سال گذشته 77 هزار و 637 مورد معاینه مربوط به مدعیان همسرآزاری جسمانی انجام شده است که 96.

7 درصد از این معاینات مربوط به زنان بوده است.

در واقع طی سال گذشته 75 هزار و 130 مورد معاینه جسمانی و 127 مورد معاینه روانی بر روی زنان مدعی همسر آزاری انجام شده که نشان می دهد این آمار در قیاس با سال 99 روند کاهشی داشته است.

لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت چه شد؟ آمار مربوط به سال گذشته در قیاس با سال 99، نشان می دهد موارد معاینه جسمانی بر روی زنان مدعی همسرآزاری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه «حمایت از زنان در برابر خشونت» چه شد؟

لایحه «حمایت از زنان در برابر خشونت» چه شد؟