مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 14:502022-11-25سياسي

مدیران با روحیه بسیجی امید را در دل مردم روشن کنند


مدیران ما با روحیه بسیجی می توانند مشکلات کشور را برطرف و امید را در دل مردم روشن کنند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام سازند.

- چمران- امام جمعه شهر چمران گفت: مدیران ما با روحیه بسیجی می توانند مشکلات کشور را برطرف و امید را در دل مردم روشن کنند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام سازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی تشکیل بسیج بود.

بسیج از دل مردم و برای مردم است و این راز ماندگاری بسیج است.

وی افزود: بسیج در همه عرصه های کشور حاضر و باعث خدمات رسانی به قشر ضعیف جامعه است.

امروز اندیشه طیبه بسیج در اکثر کشورهای اسلامی شکل گرفته و این حرکت عظیم در منطقه برای دیگر ملت ها یک الگو و سرمشق شده است.

خطیب جمعه شهر چمران تاکید کرد: مدیران ما با روحیه بسیجی می توانند مشکلات کشور را برطرف و امید را در دل مردم روشن کنند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام سازند.

عبادی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، گفت: کشور و ملت ایران مجاهدت و از خودگذشتگی پرستاران و مدافعان سلامت را در ایام سخت شیوع بیماری کرونا فراموش نخواهد کرد و ما قدردان زحمات این بزرگواران ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران با روحیه بسیجی امید را در دل مردم روشن کنند

مدیران با روحیه بسیجی امید را در دل مردم روشن کنند