مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 13:402022-11-25سياسي

کسانی که علیه وطن خود موضع می گیرند، دچار تزلزل شخصیتی هستند


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: محبت به وطن باعث رشد می شود به ویژه اگر شرایط وطن دارای حمایت باشد اما در حال حاضر برخی افراد علیه وطن خود در نقاط مشترک موضع می گیرند که دچار تزلزل در شخصیت هستند و هویت خود را از دست داده اند، - ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: محبت به وطن باعث رشد می شود به ویژه اگر شرایط وطن دارای حمایت باشد اما در حال حاضر برخی افراد علیه وطن خود در نقاط مشترک موضع می گیرند که دچار تزلزل در شخصیت هستند و هویت خود را از دست داده اند، برخی چنان تزلزل هویتی دارند که به خاطر فشار رسانه های دشمن علیه ممکلت خود موضع می گیرند.

آیت اللّه حبیب اللّه شعبانی موثقی جمعه 4 آذرماه در خطبه های پیش از نمازجمعه شهر همدان، بیان کرد: یکی از نمونه های تقوا بصیرت نسبت به مسائل اجتماعی است چراکه گاهی جهل و بینش درست نسبت به مسائل اجتماعی، باعث می شود انسان در گمراهی باشد.

وی با اشاره به یکی از خطبه های حضرت امیرالمومنین(ع) در مسجد کوفه، ادامه داد: حضرت امیر(ع) در پایان خطبه خود بیان می کنند از کدام اجتماع جز وطن خود می خواهید دفاع کنید؟ در کدامین سپاه جز سپاه من می خواهید بجنگید؟ این سخنان نشانگر عدم شناخت وطن و عدم شناخت رهبر مردم کوفه در آن زمان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که علیه وطن خود موضع می گیرند، دچار تزلزل شخصیتی هستند

کسانی که علیه وطن خود موضع می گیرند، دچار تزلزل شخصیتی هستند