مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 13:252022-11-25سياسي

معجزه بسیج را در چله دوم انقلاب مشاهده می کنیم


ما معجزه تفکر بسیج و نهاد بسیج را در چله اول انقلاب و هم اکنون در چله دوم انقلاب مشاهده می کنیم و امید به اعجاز این شجره طبیه در پیشبرد آرمان های اسلامی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، گفت: یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به تقوای الهی توجه به عظمت حضرت حق است که این توجه به عظمت خدای متعال دل ها را خاشع می کند و انسان را در مقام بندگی مستقر می کند و این بهترین سرمایه انسان در مقام بندگی است.

بدون شک دستیابی به نصرت الهی از طریق تقوا میسر است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، گفت: کاشت این شجره طیبه به دست باغبان حکیم بوستان انقلاب امام راحل (ره) بود.

ما در آستانه 5 آذر، سالروز تأسیس بسیج مستضعفین و یکی از روزهای خدایی انقلابمان هستیم.

بسیجیان سرافراز سپاه محمد رسول الله (ص) مجموعه خوشنامی در تهران مانند همه بسیجیان در کشور هستند که حضورشان در همه عرصه ها حضوری تأثیرگذار و خدماتشان در عرصه های گوناگون فرهنگی و اجتماعی قابل تقدیر است.

وی افزود: تأسیس سازمان بسیج مستضعفین تنها 22 روز بعد از فتح لانه جاسوسی و هنگامی که انقلاب اسلامی وارد رویارویی مستقیم با دشمن اصلی خود یعنی شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار شده بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزه بسیج را در چله دوم انقلاب مشاهده می کنیم

معجزه بسیج را در چله دوم انقلاب مشاهده می کنیم