مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 11:102022-11-25اقتصادي

آغاز جهاد آبرسانی به 10 هزار روستای کشور طی سه سال


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به آغاز جهاد آبرسانی به 10 هزار روستای کشور طی سه سال گفت: 5 طرح ویژه آب و فاضلاب در گیلان در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اتابک جعفری لور صبح جمعه در جلسه انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت آب و فاضلاب کشور و قرارگاه خاتم برای آبرسانی به مناطق محروم گیلان با اشاره به تغییر اقلیم و ایجاد خشکسالی در کشور اظهار کرد: نیاز است که سیاست گذاری ها با توجه به شرایط جدید تغییر یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه سرمایه گذاری در شبکه تصفیه خانه ها از طریق صنعت محقق می شود، بیان کرد: 25 درصد پرتی و هدررفت آب در شبکه وجود دارد که باید برای جبران آن چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه هایی توسط قرارگاه خاتم و آب و فاضلاب در استان های پرآب اما با صنعت ضعیف منعقد شده است، افزود: این تفاهم نامه ها برای تسریع در اجرای پروژه های آب و فاضلاب است زیرا برخی از طرح ها و پروژه های این بخش عمر 30 ساله دارند و تبدیل به میراث فرهنگی شده اند و علت تأخیر نیز تنها مربوط به اعتبارات نیست بلکه عدم تصمیم گیری به موقع برای اجرا موجب این وقفه های طولانی شده است.

جعفری لور با اشاره به 5 طرح ویژه آب و فاضلاب در استان گیلان بیان کرد: این طرح ها شامل تصفیه خانه طول لات رودسر، آبرسانی به تالش، رشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جهاد آبرسانی به 10 هزار روستای کشور طی سه سال

آغاز جهاد آبرسانی به 10 هزار روستای کشور طی سه سال