مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-25اجتماعي

2 هزار میلیارد تومان تجهیزات در مدارس کشور توزیع شد


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مجوز استخدام مربی پرورشی صادر شده است، گفت: امسال تجهیزات آموزشی و اداری به ارزش 2 هزار میلیارد تومان در مدارس سراسر کشور توزیع شد.

- ایسنا/بوشهر وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مجوز استخدام مربی پرورشی صادر شده است، گفت: امسال تجهیزات آموزشی و اداری به ارزش 2 هزار میلیارد تومان در مدارس سراسر کشور توزیع شد.

یوسف نوری شامگاه پنجشنبه 3 آذر در جمع فرهنگیان استان بوشهر اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، طرح دانش آموز، معلم و خانواده تراز انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت و نقاط مختلف کشور در حال اجراست.

به گفته وی، جریان امپریالیستی رسانه با استفاده از قدرت ارتباطات، در حال مدیریت افکار عمومی است و استکبار برای مدیریت افکار انسان های کشورهای در حال توسعه، پایه های اعتقادی دانش آموزان را مورد توجه قرار داده است.

وزیر آموزش و پروش با اشاره بر اصلاح محور مدرک گرایی در آموزش و پرورش عنوان کرد: محور قرار گرفتن مدرک در آموزش و پرورش به جای مسائل تربیتی در آموزش و مهارت گرایی به معنای شغل مطلق و حذف مهارت های پایه باید اصلاح شود.

نوری با بیان اینکه امسال تجهیزات آموزشی و اداری به ارزش 2 هزار میلیارد تومان در مدارس سراسر کشور توزیع شد، تصریح کرد: پارسال 122 میلیون دلار از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار میلیارد تومان تجهیزات در مدارس کشور توزیع شد

2 هزار میلیارد تومان تجهیزات در مدارس کشور توزیع شد