مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 16:302022-11-24سياسي

فتنه اخیر فرصتی برای جدا شدن صف مدعیان حقیقت از منافقین است


فرماندار قرچک فتنه اخیر را فرصتی برای جدا شدن صف مدعیان حقیقت با منافقین دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی از این فتنه بسرعت عبور خواهد کرد و ما باید قدردان بسیجیان و حافظین امنیت باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک ظهر امروز در همایش بسیجیان شهرداری قرچک با تقدیر از کارکنان خدوم شهرداری اظهار کرد: خدمات رسانی به مردم هم در عرصه بسیج و هم در عرصه خدمات شهری قابل تقدیر است.

وی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی گفت: هشت سال دفاع مقدس نشان داد هیچ سلاحی در مقابل دلاور مردان بسیجیِ مسلح به سلاح ایمان و شهادت طلبی، کارساز نیست.

فرماندار قرچک فتنه اخیر را فرصتی برای جدا شدن صف مدعیان حقیقت با منافقین دانست و افزود: نظام از این فتنه بسرعت عبور خواهد کرد و ما باید قدردان بسیجیان و حافظین امنیت باشیم.

بسیج مظهر و نماد ایثار و از خودگذشتگی است محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این مراسم اظهار کرد: بسیج مظهر و نماد ایثار و از خودگذشتگی است و تفکر بسیجی در نهان همه ایرانیان وجود دارد و متعلق به همه است.

وی گفت: هرگاه مشکلاتی نظیر اغتشاشات، سیل و زلزله و کمک به مناطق محروم مطرح می شود بسیج نخستین نهاد پیشگام است و باید قدر این نهاد مقدس را بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه اخیر فرصتی برای جدا شدن صف مدعیان حقیقت از منافقین است

فتنه اخیر فرصتی برای جدا شدن صف مدعیان حقیقت از منافقین است