مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:152022-11-24سياسي

مراتع البرز ساماندهی می شود/جبران فقر پوشش گیاهی در تأمین علوفه دام


مدیرکل منابع طبیعی استان البرز با اشاره به فقر شدید پوشش گیاهی در تأمین علوفه دام، گفت: متاسفانه بارندگی ضعیف شرایط را برای بهره برداری مراتع سخت تر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حامد فرضی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، ظهر امروز در چهارمین شورای جلسه هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی مردم سلحشور ایران اسلامی، گفت: بسیج و بسیجی مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور می باشد.

بسیجی می داند ارزش های معنوی حاصل، رشادت های بی بدیل همرزمانش است و برای پاسداشت این ارزش ها همواره آماده است.

وی با بیان اینکه هر یک در حیطه وظایف خود باید با روحیه بسیجی فعالیت کنیم، افزود: دینداری، صداقت، فداکاری و مهربانی هویت یک بسیجی است.

زیرا او دین را مایه سعادت دنیا و آخرت میداند هشت سال، ایستادگی و مقاومت، ایثار و فداکاری در مقابل دشمنان از افتخارات بسیج است.

این مقام مسؤول در بخش دیگری به موضوع تعیین تکلیف و لزوم ساماندهی طرح های مرتعداری در سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: اکنون یک هزار خانوار بهره بردار عشایری و بیش از 10 هزار نفر بهره بردار دامی از مراتع البرز استفاده می کنند که در تأمین مواد پروتیینی مورد نیاز استان البرز و استان های همجوار نقش موثری دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراتع البرز ساماندهی می شود/جبران فقر پوشش گیاهی در تأمین علوفه دام

مراتع البرز ساماندهی می شود/جبران فقر پوشش گیاهی در تأمین علوفه دام