مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:552022-11-24سياسي

مناسب سازی در حوزه پیاده راه سازی در سنندج پیگیری می شود


مناسب سازی در حوزه پیاده راه سازی و حمل و نقل عمومی از سوی مدیریت شهری در سنندج با جدیت در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توانجویان به عنوان بخشی از جمعیت هر جامعه باید از حقوق شهروندی برخوردار باشند.

وی عدالت اجتماعی در برخورداری از امکانات را حق هر فردی دانست و افزود: مناسب سازی معابر عمومی به آحاد جامعه ارتباط دارد و تنها مختص توانجویان نیست.

شهردار سنندج اضافه کرد: به منظور اجرای حقوق شهروندی و گسترش عدالت اجتماعی مناسب سازی معابر و اماکن عمومی به عنوان یکی از اولویت های مهم در شهرداری سنندج مورد توجه قرار گرفته است.

رشیدی گفت: با توجه به اینکه مناسب سازی از نیازهای ضروری افراد با نیازهای ویژه است فرهنگ مناسب سازی معابر عمومی باید در جامعه نهادینه شود.

به گفته وی، با هدف تحقق حقوق شهروندی و گسترش عدالت اجتماعی دستگاه ها و بخش های مختلف باید در راستای مناسب سازی با توجه به وظایفی که تعریف شده عمل کنند.

شهردار سنندج اظهار کرد: موضوع مناسب سازی در حوزه پیاده راه سازی و حمل و نقل عمومی از سوی مدیریت شهری با جدیت در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی در حوزه پیاده راه سازی در سنندج پیگیری می شود

مناسب سازی در حوزه پیاده راه سازی در سنندج پیگیری می شود