مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-24سياسي

مردم با انقلاب اسلامی پیوند ناگسستنی دارند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با انقلاب اسلامی پیوند ناگسستنی دارند و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را به برخی از نارضایتی های اقتصادی ترجیح می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: نهاد بسیج برآمده از متن انقلاب اسلامی است و امام راحل فرمودند که بسیج لشکر مخلص خداست و بسیج محدود به یک جمع خاص نیست.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی هدف بزرگ پیامبران الهی در راستای آشنایی مردم با دین و خدا تا حدودی محقق شد.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: بسیج در کنار سایر نیروهای نظامی که در جمهوری اسلامی وظایف و مأموریت های قانونی به عهده دارند در میان مردم حضور دارد و به مردم خدمت می کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی توانسته است پس از چهار دهه با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف خود با حملات و فتنه های مختلف مقابله کند و این در حالی است که در همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی برخی ها از جمله صهیونیست ها بیان می کردند که این انقلاب بیش از چند روز دوام نخواهد آورد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی با بهره گیری از فضای مجازی هر آنچه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با انقلاب اسلامی پیوند ناگسستنی دارند

مردم با انقلاب اسلامی پیوند ناگسستنی دارند