مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 09:202022-11-24اقتصادي

تسهیلات قطره چکانی برای آبیاری تحت فشار در زنجان


مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: توزیع اعتبار آبیاری تحت فشار تقاضامحور است.

  - حسین طاهری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در صورت تخصیص کامل اعتبار مصوب سفر رییس جمهور به استان، عملیات اجرای سامانه های نوین آبیاری در 2500 هکتار از اراضی انجام می شود.

افزود: 1500 هکتار پروژه در دست داریم که از این تعداد عملیات اجرایی برخی پایان رسیده و تعدادی دیگر در دست اجرا است که امیدواریم تا پایان سال عملیات اجرایی این تعداد نیز به پایان برسد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات در پایان سال گذشته، اذعان کرد: اوایل امسال شاهد جهش قیمت بودیم که همین مسئله باعث شد سهم آورده بهره برداران مقداری افزایش یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه هنوز 50 درصد اعتبار مصوب جهت ارائه تسهیلات به متقاضیان آبیاری تحت فشار تخصیص داده نشده است،ادامه داد: این افزایش قیمت را حداقل در تخصیص اعتبارات جدید لحاظ خواهیم کرد.

مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه اعتبارات تخصیصی براساس یک دستورالعمل و موافقت نامه ابلاغی است که متاسفانه امکان جبران برای کشاورزان نیست و متقاضیان با سهم آورده خود بخشی از پروژه را تامین می کنند، خاطرنشان کرد: پیگیر اعتبارات جدید هستیم تا سهم کمک بلاعوض افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات قطره چکانی برای آبیاری تحت فشار در زنجان

تسهیلات قطره چکانی برای آبیاری تحت فشار در زنجان