مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 09:102022-11-24اقتصادي

تقویت زیرساخت های گردشگری آبدانان در دستور کار میراث فرهنگی است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: تقویت زیرساخت های گردشگری آبدانان در دستور کار میراث فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد شریفی عصر چهارشنبه در بازدید از مجتمع های گردشگری، تأسیسات گردشگری و آثار تاریخی و همچنین اقامتگاه های بوم گردی و کارگاه های صنایع دستی شهرستان آبدانان بر حمایت ویژه دستگاه های اجرایی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان تأکید کرد و گفت: برای توسعه صنعت گردشگری، باید تا حد امکان از سرمایه گذار خصوصی حمایت شود، پیگیری خواسته ها و نیازهای این سرمایه گذاران را نیز در دستور کار قرار داد.

وی از تلاش مسئولان استان و شهرستان برای توسعه صنعت درآمدزا در این منطقه خبر داد و یادآور شد: تمام اهتمام و توان خود را برای توسعه زیرساخت های گردشگری در این شهرستان بکار گرفته ایم تا بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر این صنعت درآمدزا باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام یادآور شد: تمام اهتمام و توان خود را برای توسعه زیرساخت های گردشگری در این شهرستان بکار گرفته ایم تا بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر این صنعت درآمدزا باشیم.

شریفی از نزدیک مسائل و مشکلات اقامتگاه های بوم گردی شهرستان آبدانان را مورد بررسی قرار داد و بیان کرد: هدف از تقویت بوم گردی ایجاد زیرساخت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساخت های گردشگری آبدانان در دستور کار میراث فرهنگی است

تقویت زیرساخت های گردشگری آبدانان در دستور کار میراث فرهنگی است