مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 20:502022-11-23سياسي

ارائه خدمات بیمه سلامت برای درمان زوجین نابارور در کشور


معاون سازمان بیمه سلامت ایران از ارائه خدمات این سازمان برای درمان زوجین نابارور در سطح کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین رنجبران امروز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل بیمه سلامت استان لرستان با اشاره به اقدامات و برکات نظام جمهوری اسلامی در سطح جامعه، اظهار داشت: در گذشته نبود آب، برق، گاز و تلفن به خصوص در روستاها مردم را با مشکلات متعددی روبرو کرده بود، اما در حال حاضر این برکات نظام در همه جای کشور رونق پیدا کرده و اتفاقات خوبی هم صورت گرفته است.

ارائه خدمات به زوجین نابارور وی، ادامه داد: طبق بیانات مقام معظم رهبری اقدامات صورت گرفته باید به مردم اطلاع رسانی شوند، در سال جاری سازمان بیمه سلامت در عرض 24 ساعت شش میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده که در نوع خود یک اقدام بی نظیر است.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران، عنوان کرد: اجرای طرح مناطق حاشیه نشین در قالب طرح 2020 در سطح کشور به خوبی اجرا شده، در استان لرستان هم بیش از 300 هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته اند و سازمان بیمه سلامت هم بیش از 90 درصد هزینه آنها را تقبل خواهد کرد.

رنجبران، ادامه داد: ارائه خدمات به زوجین نابارور از دیگر اقدامات خوب سازمان بیمه سلامت است که در حال حاضر 90 درصد هزینه ها در این رابطه تحت پوشش بیمه قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بیمه سلامت برای درمان زوجین نابارور در کشور

ارائه خدمات بیمه سلامت برای درمان زوجین نابارور در کشور