مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:552022-11-23اقتصادي

امحاء 1 .8 میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان از یک مورد امحاء به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون تومان در استان خبر داد و گفت: این امحاء شامل مواد آرایشی، - غذایی و سیگار بوده است.

به گزاش خبرنگار مهر ، رضا انتصاری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: در سال 1401 یک مورد امحاء به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون تومان داشتیم که بیشتر شامل مواد آرایشی بهداشتی، مواد غذایی و سیگار بود و پیش بینی می شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان افزود: قاچاق مواد آرایشی بی کیفیت در کشور در سال گذشته مشکلات زیادی را برای مصرف کنندگان به همراه داشته و حتی یک مورد نابینایی در سطح کشور داشتیم.

انتصاری اضافه کرد: استان گلستان رتبه سوم مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور را به خود اختصاص داده که نشان دهنده این است که گمرک مرزی گلستان وضعیتی آرامی دارد و مرز به خوبی رصد می شود.

وی بیان کرد: عدم مصرف کالای قاچاق در کشور نیازمند فرهنگ سازی بوده و باید این موضوع در جامعه تبیین شود که مصرف هر کالای قاچاق به معنای ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان گفت: بهترین جنگل ها را در استان گلستان داریم اما متأسفانه به دلیل قاچاق چوب و قارچ ترافل جنگل در حال نابودی است و ما در ستاد مبارزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحاء 1 .8 میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان

امحاء 1 .8 میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان