مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 15:552022-11-23اقتصادي

76 مرکز تروریستی در اقلیم کردستان فعال شدند


وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری خود با اشاره به وارد شدن سلاح های امریکایی و اسراییلی به کشور گفت: 76 مرکز تروریستی در اقلیم کردستان فعال شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین امیرعبداللهیان در نشست خبری که امروز عصر در محل وزارت امورخارجه برگزار شد، در ابتدای این نشست گفت: خرسندم که روند سیاست خارجی دولت آقای رییسی در مسیر درست و روبه رشدی قرار دارد و در این چارچوب در 14 ماه گذشته حجم تبادل تجاری ما با نقاط جهان از 37 درصد تا 571 درصد رشد داشته است و بخش عمده از این رشد خارج از حوزه سنتی تجارت در عرصه نفت و انرژی بوده است.

وی افزود: در ارتباط با برخی تحولات جدید در محیط داخلی ایران، خوشبختانه توطئه ای که بر اساس اسناد دقیق در دستگاه دیپلماسی کشور با هدف ایجاد جنگ تروریستی، داخلی و در نهایت تجزیه ایران در هفته های اخیر با سو استفاده از احساسات پاک مردمی دنبال شد، شکست خورد.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: یکی از دیپلمات های عالی رتبه غربی در مذاکرات دیپلماتیک اذعان داشت که آمریکا در عراق در سال های اخیر و دوره نخست وزیری عادل عبدالمهدی توانست در یک کشور با 41 میلیون جمعیت تنها با آوردن 30 هزار زن و جوان عراقی به میدان التحریر عراق و با بکارگیری ظرفیت های موجود در فضای مجازی دولت حاکم در عراق را ساقط کند و عبدالمهدی برای مصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 مرکز تروریستی در اقلیم کردستان فعال شدند

76 مرکز تروریستی در اقلیم کردستان فعال شدند