مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 15:252022-11-23بين الملل

عطوان: آیا حزب الله لبنان از راهبرد جنگ پیشگیرانه استفاده خواهد کرد؟


سردبیر روزنامه رأی الیوم ضمن تحلیل شرایط کنونی حاکم بر غرب آسیا و شرایط ویژه و بحرانی لبنان، بعید ندانست که حزب الله لبنان مجبور به استفاده از راهبرد جنگ پیشگیرانه و فعال سازی جبهه جنوبی این کشور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به اعتقاد ناظران سیاسی در حال حاضر، سه درگیری و جنگ در غرب آسیا در جریان است.

تداوم اغتشاشات در ایران که به اذعان بسیاری از رسانه ها با حمایت و تحریک تجزیه طلبان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران همراه است، عملیات جدید به عنوان شدیدترین فروپاشی در جهان توصیف می کند، می رود.

  به باور وی، وضعیت سکوتی که لبنان در حال حاضر تجربه می کند ممکن است موقت و در عین حال سردرگم کننده باشد، زیرا آتش زیر خاکستر است.

توافق ترسیم مرزهای دریایی با [رژیم] اشغالگر اسراییل که تحت نظارت ایالات متحده و آموس هوچشتاین، فرستاده آن، محقق شد، دیگر به نفع لبنانی ها که بسیار روی آن حساب کرده بودند، نیست زیرا حداقل انتظارات رفاه مورد نظر را برآورده نخواهد کرد .

وی در ادامه نوشت: اسراییل، بزرگترین منتفع این توافق بود زیرا این توافق، دزدی گاز لبنان را مشروع کرد و آن را از میدان کاریش پمپاژ و از آنجا به تمام جهان بدون محدودیت و تهدیدی صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطوان: آیا حزب الله لبنان از راهبرد جنگ پیشگیرانه استفاده خواهد کرد؟

عطوان: آیا حزب الله لبنان از راهبرد جنگ پیشگیرانه استفاده خواهد کرد؟