مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 15:102022-11-23فناوري

زیرساخت های ارتباطی کشور خوب نیست/ روند توسعه مخابرات کُند شده


مدیر مخابرات منطقه کرمان با اشاره به اینکه اگر قرار است تغییر اساسی در درآمدهای کشور صورت بگیرد بدون توجه به نقش ICT امکان ندارد، گفت: داشتن سرویس های مبتنی بر خدمات غیرحضوری و الکترونیک در کشور مستلزم این است زیرساخت های ارتباطی کشور خوب باشد که اکنون اینگونه نیست.

- ایسنا/کرمان مدیر مخابرات منطقه کرمان با اشاره به اینکه اگر قرار است تغییر اساسی در درآمدهای کشور صورت بگیرد بدون توجه به نقش ICT امکان ندارد، گفت: داشتن سرویس های مبتنی بر خدمات غیرحضوری و الکترونیک در کشور مستلزم این است زیرساخت های ارتباطی کشور خوب باشد که اکنون اینگونه نیست.

حسن آذری نصرآباد امروز دوم آذرماه در نشست خبری با اشاره به نقش رسانه ها در شفاف سازی اظهار کرد: اگر اطلاع رسانی درست درباره عملکرد، نارسایی ها، موانع و ترک فعل هایی که صورت گرفته، شفاف برای مردم صورت بگیرد، بخش عمده ای از مسائل حل می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در دوران شیوع کرونا یک تلنگر به کشور خورد و نقش سیاست های مخابراتی و ارتباطی بیش از پیش مشهود شد، افزود: توسعه ای پایدار است که با رویکرد جدید دنیا با محور ICT اتفاق می افتد و هیچ خدمتی را در جایی نمی شود نام برد که هیچ استفاده ای از امکانات مخابراتی و ارتباطی نکرده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ارتباطی کشور خوب نیست/ روند توسعه مخابرات کُند شده

زیرساخت های ارتباطی کشور خوب نیست/ روند توسعه مخابرات کُند شده