مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:322022-11-23اقتصادي

درخواست اهالی حیدره: اتصال روستا به شبکه آبرسانی همدان/ آب نداریم


روحانی روستای حیدره بالاشهر با بیان اینکه مشکل آب شرب روستای حیدره به مرحله بحران رسیده و روزانه 20 دقیقه آب وصل می شود گفت: لوله کشی آب روستا از چشمه های بالادستی حیدره و یا اتصال به شبکه آبرسانی همدان درخواست اهالی روستای حیدره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، روستای حیدره بالاشهر مدت هاست با مشکل کم آبی مواجه است اما برگزاری جلسات مختلف برای حل این مشکل راه به جایی نبرده است.

پیش از این مشکلات متعدد روستای گردشگری حیدره در خبرگزاری فارس همدان با عنوان فقط 20 دقیقه در 24 ساعت آب دارند افزود: اگرچه این مشکل مربوط به یکی دو ماه گذشته نیست بلکه اوایل سال هم به همین ترتیب بوده، حتی در زمستان سال گذشته نیز روزانه دو ساعت آب شرب در دسترس اهالی بوده است.

روحانی روستای حیدره در ادامه به جمعیت یک هزار و 200 نفری روستا اشاره کرد و گفت: آب هم از چشمه های روستا تامین می شود که با بروز خشکسالی و مصرف بی رویه باغات جوابگوی اهالی نیست.

وی با بیان اینکه 15 سال پیش مسئولان وقت لوله کشی، پایش و نصب کنتور را انجام دادند اما تعدادی از مردم حدود 20 درصد از اهالی با پرداخت آب بها مخالفت کردند خاطرنشان کرد: این موضوع باعث شده آب روستای حیدره زیر پوشش آب و فاضلاب قرار نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اهالی حیدره: اتصال روستا به شبکه آبرسانی همدان/ آب نداریم

درخواست اهالی حیدره: اتصال روستا به شبکه آبرسانی همدان/ آب نداریم