مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:152022-11-23اجتماعي

کتابخانه کانون پرورش فکری گنجینه ای برای کودکان


کانون پرورش فکری با هدف تاثیرگذاری در امور تربیتی درحال فعالیت است و در این میان یکی از سرمایه های اصلی این نهاد کتاب های کودک ونوجوان است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها- سمیه نوری: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در در دی ماه 1344 با هدف پر کردن کمبود آثار و محصولات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان تأسیس شد که پس از رخداد انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به عنوان شرکت دولتی و وابسته به وزارت آموزش و پرورش ایران به فعالیت خود ادامه داد.

تربیت به عنوان مقوله ای مهم در جامعه تاکنون شاهد فعالیت های متفاوت از جوانب گوناگون را شاهد بوده است اما یکی از نهادهای بسیار مهم و تأثیر گذار بر این امر که بر تربیت کودکان متمرکز شده کانون های پرورش فکری بوده که از راه های مختلف بر این حوزه ورود پیدا کرده است .

سالهاست که بر اساس ماهیت های وجودی کانون پرورش فکری عمده فعالیت های آن به کتابخانه های موجود در آن وابسته است که حالا با چالش جدی در پی پیشنهاد اجرای یک طرح با محوریت واگذاری کتابخانه های کانون پرورش فکری به کتابخانه های عمومی مواجه شده است که در صورت اجرای این طرح عملاً این کانون رو دچار بی هویتی و زوال خواهد رفت.

محور فعالیت کانون پرورش فکری تربیتی است نه سود دهی مالی سید ابوالفضل محمدی یکی از مربیان با سابقه در کانون پرورش فکری استان کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه کانون پرورش فکری گنجینه ای برای کودکان

کتابخانه کانون پرورش فکری گنجینه ای برای کودکان