مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:352022-11-23سياسي

شخصی که انتظار فرج را می کشد،دل خوشی این دنیا برایش معنی ندارد


مراسم گرامی داشت یاد شهیدان مدافع امنیت با حضور دانش پژوهان مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) و دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم (ع) در جوار مزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.

- مراسم گرامی داشت یاد شهیدان مدافع امنیت با حضور دانش پژوهان مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) و دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم (ع) در جوار مزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسن غفاری فر در مراسم گرامی داشت یاد شهیدان مدافع امنیت که با حضور دانش پژوهان مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) و دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم (ع) و در جوار مزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد، ضمن اشاره به لزوم هوشیاری در خصوص وقایع اخیر، به بیان ضرورت آمادگی برای پرداخت هزینه دفاع از حقیقت و درک درست از وقایع پرداخت.

وی با اشاره به روایاتی در خصوص آخرالزمان گفت: در روایات متعددی داریم که در آخرالزمان منافقین زیاد خواهند شد و حق را به باطل تفسیر می کنند و پیامبر اکرم (ص) نیز می فرمایند: منافقین صاحب مکنت اند، وضع ظاهری آنها همانند پادشاهان است، همچون گیاه خرزهره می مانند، ظاهری زیبا دارند اما از درون فاسد هستند؛ سخنانشان حکیمانه ولی اعمال آنان تباه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصی که انتظار فرج را می کشد،دل خوشی این دنیا برایش معنی ندارد

شخصی که انتظار فرج را می کشد،دل خوشی این دنیا برایش معنی ندارد