مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 13:252022-11-22دانش

دانشگاه محقق اردبیلی دانشجوی پژوهش محور خارجی پذیرش می کند


سرپرست مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی از اعلام آمادگی این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان پژوهش محور خارجی در مقطع دکتری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالمجید دژم خوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشجویان خارجی و یا دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در خارج از کشور از طریق سوابق تحصیلی می ­توانند در تمامی دوره های دکتری موجود در دانشگاه محقق اردبیلی به صورت پژوهش محور تحصیل کنند و دانشجویان داخل کشور نیز از طریق آزمون سازمان سنجش می توانند در این دوره ­ها پذیرفته شوند.

وی افزود: تنها تفاوت شیوه آموزشی - پژوهشی (شیوه رایج) و پژوهش محور، میزان تأثیر آزمون کتبی دکتری در نتیجه نهایی آن بوده و تأثیر آزمون کتبی در شیوه آموزشی - پژوهشی 50درصد و در شیوه پژوهش محور 30درصد است.

سرپرست مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: دانشگاه محقق اردبیلی به ازای هر 5 نفر دانشجوی دکتری آموزشی - پژوهشی (شیوه رایج) در هر رشته، می تواند یک نفر دانشجوی دکتری پژوهش محور جذب کند.

رساله دکتری در شیوه پژوهش محور انجام یک طرح پژوهشی تقاضامحور است دژم خوی با بیان این که در دوره های دکتری پژوهش محور رساله دانشجو در واقع انجام یک طرح پژوهشی تقاضامحور است، تصریح کرد: انجام این طرح طی قراردادی با یک نهاد ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه محقق اردبیلی دانشجوی پژوهش محور خارجی پذیرش می کند

دانشگاه محقق اردبیلی دانشجوی پژوهش محور خارجی پذیرش می کند