مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 12:402022-11-22اقتصادي

وضعیت ذخائر خونی کرمانشاه مطلوب است


مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با تاکید بر توان کامل در پاسخ به نیاز خونی استان، گفت: وضعیت ذخائر خونی کرمانشاه مطلوب است.

- مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت مطلوب ذخایر خون در استان کرمانشاه اظهار کرد: طبق آمار ارائه شده میزان اهدا خون طی یک ماه گذشته به حد قابل قبولی بوده و هیچ گونه کمبودی در ذخایر خونی در مرکز انتقال خون وجود ندارد.

وی افزود: بر اساس ذخایر خونی مناسبی که در حال حاضر در مرکز انتقال استان کرمانشاه مشاهده می شود این مرکز آمادگی و شرایط مناسبی برای پاسخگویی کامل درخواست خون در مراکز درمانی را خواهد داشت.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان بیان اینکه نیاز به خون و ذخیره کافی یک مسئله همیشگی است، تصریح کرد: این امر نیازمند همراهی همیشگی اهدا کنندگان خون بوده که در شرایط حساس برای رفع بیماران نیازمند به خون توانایی کامل را داشته باشیم.

میرزاده خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود 47 درصد از اهداکنندگان خون در استان کرمانشاه به طور مستمر در این امر حضور فعال و مستمر داشته اما اقدامات لازم و بیشتری برای افزایش این آمار و تعداد اهدا کنندگان جدید در استان را خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه هر واحد خون 35 تا 42 روز قابلیت نگهداری دارد و که این مسئله بر نیاز روزانه و مستمر اهداکنندگان خون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ذخائر خونی کرمانشاه مطلوب است

وضعیت ذخائر خونی کرمانشاه مطلوب است