مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 12:152022-11-22بين الملل

استرالیا با هدف حمایت از اغتشاشات، کاردار ایران را احضار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پنی وانگ وزیر امور خارجه استرالیا در ادامه مداخله کانبرا در امور داخلی ایران با هدف حمایت از اغتشاشات اخیر، - وزیر امور خارجه استرالیا در ادامه مداخله جویی این کشور در امور داخلی ایران با هدف حمایت از اغتشاشات اخیر گفت دولت این کشور بار دیگر کاردار ایران را احضار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پنی وانگ وزیر امور خارجه استرالیا در ادامه مداخله کانبرا در امور داخلی ایران با هدف حمایت از اغتشاشات اخیر، در سنای این کشور گفت دولت استرالیا بار دیگر کاردار ایران را به دلیل آنچه سرکوب وحشتناک اعتراضات خواند، احضار کرده است.

 وی در ادامه موضع ضد ایرانی خود، گفت: ما به همکاری با شرکای بین المللی خود و در داخل دولت برای افزایش فشار بر ایران به دلیل نقض فاحش حقوق بشر ادامه خواهیم داد.

 پیش تر، آنتونی آلبانیزی نخست وزیر استرالیا در اظهاراتی مداخله جویانه درباره اوضاع داخلی ایران نظر داد و از اغتشاشگران حمایت کرد.

وی همچنین نسبت به تحولات داخلی ایران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه 25 آبان به اظهارات مداخله جویانه نخست وزیر استرالیا درباره تحولات داخلی ایران واکنش نشان داد و گفت: به نظر می رسد نخست وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرالیا با هدف حمایت از اغتشاشات، کاردار ایران را احضار کرد

استرالیا با هدف حمایت از اغتشاشات، کاردار ایران را احضار کرد