مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 12:022022-11-22اقتصادي

تشکیل 8 کمیته برای حمایت از بنگاه های اقتصادی مشکل دار قزوین


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان مهر، هشت کمیته استانی جهت حمایت از بنگاه های مشکل دار تشکیل شد، - گفت: در راستای صیانت از نیروی کار در این کمیته ها به 13بنگاه اقتصادی مشکل دار با تعداد 1921 نفر کارگر رسیدگی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عین الله کشاورز ترک اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر، هشت کمیته استانی جهت حمایت از بنگاه های مشکل دار تشکیل شد و به 13بنگاه اقتصادی مشکل دار با تعداد 1921 نفر کارگر در راستای صیانت از نیروی کار و اشتغال از سوی این اداره کل به آن ها کمک شد.

وی افزود: با برگزاری جلسات مستمر با مدیریت واحدها و پیگیری و تشکیل جلسات کارشناسی توسط معاونت روابط کار و مطرح شدن موضوعات کارگری در کمیسیون امنیت کارگری در سطح شهرستان و استان در راستای پرداخت معوقات کارگران؛ میانگین مدت حقوق معوق کارگران کاهش 12 درصدی داشته است.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: هفت جلسه کمیته هماهنگی استانی به منظور ایجاد وحدت رویه در امور بیمه بیکاری و حمایت از کارگران بیکارشده بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل تأمین اجتماعی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 8 کمیته برای حمایت از بنگاه های اقتصادی مشکل دار قزوین

تشکیل 8 کمیته برای حمایت از بنگاه های اقتصادی مشکل دار قزوین