مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:312022-11-22بين الملل

نتانیاهو به کارزار انتخاباتی جمهوری خواهان پیوست و بایدن را به چالش کشید


رسانه های صهیونیستی اعلام کردند، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی با شرکت در کنفرانس ائتلاف یهودیان جمهوری خواه آمریکا به کارزار انتخاباتی جمهوری خواهان پیوسته و بایدن را به چالش کشیده است.

- رسانه های صهیونیستی اعلام کردند، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی با شرکت در کنفرانس ائتلاف یهودیان جمهوری خواه آمریکا به کارزار انتخاباتی جمهوری خواهان پیوسته و بایدن را به چالش کشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبسایت خبری واللا، محافل اسراییلی و آمریکایی از شرکت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی در کنفرانسی که ائتلاف یهودیان جمهوری خواه در لاس وگاس با حضور دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا و سایر رقبا برای نامزدی حزب جمهوری خواه در پست ریاست جمهوری برگزار کردند، شگفت زده شدند.

با وجود هشدارهای اخیر دموکرات های آمریکا به دولت منتخب اسراییل، این اقدام به معنای تصمیم نهایی نتانیاهو برای انتخاب های سیاسی خود از نقشه حزبی آمریکا از یک سو و پیامی چالش برانگیز برای جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و دولت او از سوی دیگر است.

در این راستا، باراک رافید، خبرنگار سیاسی وبسایت خبری واللا گفت، نتانیاهو علیرغم صحبت هایش درباره دوستی با بایدن و قدردانی از باراک اوباما، رییس جمهور پیشین آمریکا به ویژه بابت امضای توافقنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو به کارزار انتخاباتی جمهوری خواهان پیوست و بایدن را به چالش کشید

نتانیاهو به کارزار انتخاباتی جمهوری خواهان پیوست و بایدن را به چالش کشید