مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:302022-11-22سياسي

پایان عملیات عمرانی در اراضی عباس آباد با تکمیل سه مجموعه دیگر


مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت نوسازی عباس آباد از پایان عملیات عمرانی در اراضی عباس آباد با تکمیل سه مجموعه «باغ نمایش»، «خانه موسیقی» و «پارکینگ فرهنگ» خبر داد.

- مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت نوسازی عباس آباد از پایان عملیات عمرانی در اراضی عباس آباد با تکمیل سه مجموعه باغ نمایش ، خانه موسیقی و پارکینگ فرهنگ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسین حجازی در تشریح روند ساخت و ساز در اراضی عباس آباد در جمع خبرنگاران گفت: تمامی ساخت و سازهای درون مجموعه بر اساس طرح جامع اراضی عباس آباد است و در مدیریت شهری دوره ششم اگر سه مجموعه باقی مانده ساخت و سازشان به نتیجه برسد فعالیت عمرانی در اراضی عباس آباد به پایان می رسد.

وی افزود: با تکمیل سه مجموعه باغ نمایش، خانه موسیقی و بزرگترین پارکینگ شهر تهران یعنی پارکینگ فرهنگ با ظرفیت 3000 جای پارک خودرو که در تلاش هستیم پیش از پایان سال به بهره برداری برسد، در حقیقت عملیات عمرانی در اراضی عباس آباد به پایان می رسد.

وی ادامه داد: البته در طرح جامع برای پارک سوار و باغ علوم نیز پیش بینی های صورت گرفته که در فضاهای دیگر مطالعاتی خواهند بود.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد درباره موضوع ایمنی در مجموعه اراضی عباس آباد نیز گفت: یکی از دغدغه های اصلی ما در اراضی عباس آباد موضوع ایمنی و H


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات عمرانی در اراضی عباس آباد با تکمیل سه مجموعه دیگر

پایان عملیات عمرانی در اراضی عباس آباد با تکمیل سه مجموعه دیگر