مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 08:352022-11-22ورزشي

روزهای سیاه نفت مسجدسلیمان؛ یک بار جستی مخلک...


تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هشت روز است که در اعتصاب به سر می برد، اعتصابی که گویا در تب داغ جام جهانی گم شده است و مسئولان ورزش خوزستان به آن توجهی ندارند.

- نفت مسجدسلیمان لیگ بیست و دوم را با ثبات در راس کادرفنی و بستن زودهنگام تیم نسبت به فصل های گذشته آغاز کرد تا جایی که برنامه منظم باشگاه برای تمرینات و اردوهای پیش فصل، همه علاقه مندان به نفت را برای حضور موفق تر نسبت به فصل های اخیر امیدوار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاگردان مهاجری با انگیزه لیگ را شروع کردند و نتایج شش هفته ابتدایی لیگ – حتی شکست 2 بر یک برابر پرسپولیس- که همراه با بازی های زیبا و با برنامه بود، نوید فصل خوبی را می داد اما همین تیم که مقابل سرخ آبی های پایتخت مقتدر و با جسارت نشان داد، شیرازه اش به یکباره از هم پاشید و شکست های سنگین مقابل تیم های نساجی، تراکتور، گل گهر و ذوب آهن چهره دیگری از این تیم نشان داد، چهره ای متزلزل که حاکی از مشکلات فراوان در این تیم بود.

نفت که راه تنزل را در پیش گرفته بود تا پیش از تعطیلات لیگ خود را از میانه های جدول به همسایگی نفت آبادان به قعر جدول رساند.

جایگاهی ترسناک و تداعی گر فصل گذشته که نفت با اما و اگر و به سختی فراوان و حتی می توان گفت با معجزه توانست در لیگ برتر بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سیاه نفت مسجدسلیمان؛ یک بار جستی مخلک...

روزهای سیاه نفت مسجدسلیمان؛ یک بار جستی مخلک...