مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-21سياسي

حل مشکلات عشایر از اولویت های دولت سیزدهم است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به تلاش های گسترده دولت برای رفع دغدغه ها و چالش های مردم گفت: حل مشکلات عشایر از اولویت های دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی مهاجر عصر دوشنبه در جلسه مشترک امور عشایری سه استان گلستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی اظهارکرد: دولت سیزدهم طی یکسال اخیر به دنبال رفع دغدغه ها و مشکلات مردم بوده و دغدغه قشر زحمت کش عشایر هم از اولویت ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: برای رفع دغدغه های عشایر در حوزه بهداشت، آب شرب، سوخت، آرد و تامین امنیت عشایر باید تبادل نظر مستمر انجام تا بهترین تصمیمات اتخاذ شود.

وی افزود: تامین آب شرب عشایر استان گلستان و بررسی محاسبه آزاد آب بهاء جامعه عشایری از مشکلاتی است که اداره آب و فاضلاب باید در مدت یک ماه پیگیری و رفع کند.

مهاجر گفت: جامعه عشایری از اقشار تولیدگر و پرمنفعت برای کشور و جزو مردمان خوب هستند که امام راحل از آنها به عنوان ذخیره انقلاب یاد کردند؛ قطعاً همان گونه که نسبت به عشایر خوشبین و مهربان هستیم باید قانون و قانون مداری را هم سرلوحه کار خود قرار دهیم.

مهاجر خواستار مجازات عاملان ناامنی در مناطق عشایری استان گلستان شد و تاکید کرد: متخلفان و عاملان ناامنی در مناطق عشایری استان باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات عشایر از اولویت های دولت سیزدهم است

حل مشکلات عشایر از اولویت های دولت سیزدهم است