مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-21حوادث

دستگیری 128 سارق در طرح ذوالفقار پلیس اصفهان


اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: طی 2 روز گذشته 128 سارق سابقه دار در طرح ذوالفقار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح ذوالفقار با هدف دستگیری سارقان اموال مردم در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرف ت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی های دقیق و هوشمندانه به عمل آمده در نهایت مأموران موفق شدند طی 48 ساعت گذشته 128 سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه تمامی سارقان دستگیر شده سابقه دار هستند اظهار داشت: این افراد در زمینه سرقت منزل، سرقت خودرو، سرقت قطعات و محتویات داخل خودر، سرقت از باغ ها، کارگاه ها و منازل نیمه ساز و همچنین سرقت از مغازه ها فعال بودند.

سرهنگ بساطی گفت: متهمان به سرقت های متعددی در شهر اصفهان اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی با تاکید بر برخورد قاطعانه با متعرضان به حقوق و اموال مردم گفت: به سارقان سابقه دار هشدار می دهیم که هرچه زودتر مسیر زندگی خود را تغییر داده و دست از رفتار مجرمانه خود بردارند چرا که آنان در رصد هوشمندانه پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 128 سارق در طرح ذوالفقار پلیس اصفهان

دستگیری 128 سارق در طرح ذوالفقار پلیس اصفهان