مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-21فرهنگي

مشهد نیاز به شهرک سینمایی ندارد/ از تولید فیلم ها حمایت شود


دبیر انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد با اشاره به اینکه دوران تولید فیلم در شهرک های سینمایی گذشته، گفت: مشهد نیاز به شهرک سینمایی ندارد و مسئولان به جای آن باید به حمایت از تولید آثار فیلمسازان مشهدی بپردازند.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد با اشاره به اینکه دوران تولید فیلم در شهرک های سینمایی گذشته، گفت: مشهد نیاز به شهرک سینمایی ندارد و مسئولان به جای آن باید به حمایت از تولید آثار فیلمسازان مشهدی بپردازند.

محمدرضا فرهادی نیا در گفت وگو با ایسنا در خصوص احداث شهرک سینمایی در مشهد بر اساس تصمیم شورای شهر و نظر رییس سازمان سینمایی، اظهار کرد: به نظر من دوران تاسیس شهرک های سینمایی خیلی وقت است که به سرآمده و اینکه شورای شهر مشهد با چه انگیزه و مشورتی به این نتیجه رسیده که شهرک سینمایی بسازد نمی دانم.

طبیعتا در شهرک های سینمایی مدرن که در جهان ساخته می شود، با توجه به ویژوال افکت ها و امکانات نرم افزاری می توانند بازیگران را در هر لوکیشنی که می خواهند قرار دهند و به جای اینکه شهرک هایی سینمایی احداث کنند، سوله های بزرگی دارند.

وی افزود: در کشور ما چند شهرک سینمایی وجود دارد که به گفته رییس سازمان سینمایی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، هیچکدام ظرفیت تولید فیلم را ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد نیاز به شهرک سینمایی ندارد/ از تولید فیلم ها حمایت شود

مشهد نیاز به شهرک سینمایی ندارد/ از تولید فیلم ها حمایت شود