مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-21سياسي

پیام تسلیت رییس حوزه هنری برای درگذشت تهیه کننده مستند


محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت محمد جعفری مدیر موسسه مهافیلم و تهیه کننده سینمای مستند را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت محمد جعفری مدیر موسسه مهافیلم و تهیه کننده مستندهای نائب الامام ، شیخ نشین ها و جزیره ثبات را تسلیت گفت.

در متن پیام رییس حوزه هنری آمده است: بسمه تعالی إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ خبر درگذشت ناگهانی جوان مجاهد و هنرمند مخلص مرحوم آقای محمد جعفری رحمت الله علیه موجب تأثر اهالی جبهه فرهنگی انقلاب و اینجانب شد.

هرچند توفیق آشنایی از نزدیک با ایشان را نداشتم ولی دورادور شاهد سخت کوشی، خلاّقیت و دغدغه مندی هایش در حوزه فیلمسازی بودم و جسارت و شجاعتش در حرکت سریع به سمت تولید، ناظر به مسائل روز را می ستودم.

فهم درست از اهمیت تیم مداری و تشکیلات باوری در عملکرد حرفه ای مرحوم جعفری طی سال های اخیر خاصه در تأسیس و مدیریت مؤسسه مها فیلم و نقش آفرینی مؤثرش در دوره های تربیت فیلمساز شین نمایان بود.

مستندهای نائب الامام ، شیخ نشین ها و جزیره ثبات از جمله نتایج تلاش های ایشان است که همدوش با گروه مهافیلم ساخته و به نمایش گذاشته شد؛ گروهی که در عین بهره مندی از ارزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس حوزه هنری برای درگذشت تهیه کننده مستند

پیام تسلیت رییس حوزه هنری برای درگذشت تهیه کننده مستند