مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-21ورزشي

دردسرهای اقدام رییس فدراسیون بوکس/ تبعات سنگین برای وزارت ورزش


اقدام رییس فدراسیون بوکس برای پناهنده شدن که برای نخستین بار در ورزش کشور انجام شده، تبعاتی برای ورزش کشور و وزارت ورزش خواهد داشت که حتی تاثیرات بین المللی نیز به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در روزهایی که تمام توجه و تمرکز ورزشی ها به تیم ملی فوتبال و حضور در جام جهانی بود، حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس همراه با تیم جوانان و به منظور حضور در مسابقات جهانی عازم اسپانیا شد اما وی از بازگشت به کشور امتناع کرد.

عدم بازگشت و در واقع پناهندگی ثوری وقتی تمام شده تلقی شد که او طی ویدیویی موضوع را تایید و تاکید کرد که دیگر به ایران باز نخواهد گشت.

ثوری؛ رییسی که معادلات را به هم ریخت این نخستین بار نیست که ورزش ایران با پدیده پناهندگی اهالی خود مواجه می شود اما تا پیش از این، صرفا ورزشکاران در این سریال نقش داشتند تا جاییکه به منظور جلوگیری از تکرار این روند هرساله و به نوعی بستن دست و پای ورزشکاران برای پناهنده شدن، اخذ تعهد و وثیقه از آنها در برنامه بود.

سال هاست که اینگونه تمهیدات در جهت کاهش آمار پناهندگی اهالی ورزش اندیشیده شده و به خصوص پیش از سفر به آمریکا و کشورهای شینگن خیلی سفت و سخت اجرا می شود.

البته با وجود این سختگیری ها هم پناهنده شدن ورزشکاران به صفر نرسیده اما تا به امروز هیچ وقت فردی از میان مقامات ورزش دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای اقدام رییس فدراسیون بوکس/ تبعات سنگین برای وزارت ورزش

دردسرهای اقدام رییس فدراسیون بوکس/ تبعات سنگین برای وزارت ورزش