مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 07:502022-11-21اجتماعي

لزوم تامین امنیت زیستگاه گوزن زرد در پارک کرخه / رصد روزانه وضعیت گوزن ها


رییس پارک ملی کرخه با اشاره به پایش گوزن های زرد ایرانی این پارک، گفت: روزانه وضعیت گوزن های زرد پارک ملی کرخه رصد و بررسی می شود و خوشبختانه شرایط گوزن ها مطلوب است.

- ایسنا/خوزستان رییس پارک ملی کرخه با اشاره به پایش گوزن های زرد ایرانی این پارک، گفت: روزانه وضعیت گوزن های زرد پارک ملی کرخه رصد و بررسی می شود و خوشبختانه شرایط گوزن ها مطلوب است.

محمد الوندی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت گوزن های سایت حفاظت و نگهداری پارک ملی کرخه واقع در محدوده شهرستان های شوش و کرخه اظهار کرد: امسال شاهد تولد نخستین گوزن زرد ایرانی در سایت کرخه بوده ایم.

وی افزود: قبل از انتقال گوزن های زرد ایرانی به این پارک، هفت رأس گوزن زرد ایرانی در یک فضای پنج هکتاری در پارک ملی کرخه نگهداری می شدند و اخیرا نیز سه راس گوزن به این جمعیت اضافه شده است و احتمالا در یکی دو روز آینده دو راس دیگر به جمعیت این گوزن ها افزوده می شود.

الوندی بیان کرد: سه رأس گوزن زرد ایرانی که به تازگی به این پارک منتقل شده اند ماده هستند و احتمالا یکی از گوزن هایی که قرار است به این پارک منتقل شود، نر باشد.

رییس پارک ملی کرخه با اشاره به وضعیت پایش این گونه افزود: روزانه وضعیت گوزن های زرد ایرانی پارک ملی کرخه رصد و بررسی می شود و خوشبختانه شرایط گوزن ها مطلوب است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین امنیت زیستگاه گوزن زرد در پارک کرخه / رصد روزانه وضعیت گوزن ها

لزوم تامین امنیت زیستگاه گوزن زرد در پارک کرخه / رصد روزانه وضعیت گوزن ها