مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 22:002022-11-20اقتصادي

حذف قراردادهای موقت مهم ترین مطالبه جامعه کارگری


دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه گفت: حذف قراردادهای موقت مهم ترین مطالبه جامعه کارگری در سالروز تصویب قانون کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، داود میرزایی در همایش گرامیداشت سالروز 29 آبان (سالروز تاسیس قانون کار) با حضور جامعه کارگری در خانه کارگر ساوه اظهار کرد: اجرای کامل قانون کار می تواند امنیت شغلی شاغلان در عرصه تولید و خدمات را تامین کند، به طوری که خود و خانواده آنان آرامش داشته باشند.

وی ادامه داد: جامعه کارگری یکی از مظلوم ترین اقشار جامعه است که در توسعه و پیشرفت کشور تاکنون نقش اثرگذاری داشته و این قشر اکنون با مشکلات اقتصادی و چالش های زیادی روبرو شده است.

دبیراجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه از قانون کار به عنوان یک قانون حمایتی نام برد و گفت: هم اکنون جامعه کارگری خواهان اصلاح برخی از بندهای این قانون هستند، جامعه کارگری خواهان اصلاح واقعی قانون کار است اما متاسفانه برخی از دولتمردان  به دنبال از بین بردن همین حداقل اجرای این قانون هستند.

وی اظهار کرد: هم اکنون برخی با سوء استفاده از قانون کار و اجرای قراردادهای موقت، امنیت شغلی کارگران را در شرکت ها از بین بردند.

دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه با اشاره به این که نبود امنیت شغلی جامعه  کارگری منجر به عدم تشکیل تشکل های کارگری در واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف قراردادهای موقت مهم ترین مطالبه جامعه کارگری

حذف قراردادهای موقت مهم ترین مطالبه جامعه کارگری