مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 20:352022-11-20سياسي

بررسی برنامه چهارم توسعه شهر تهران در کمیسیون تلفیق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برنامه چهارم توسعه که از سوی شهرداری تهران به شورای شهر ارائه شده است، - رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از بررسی برنامه چهارم توسعه شهر تهران در کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته آخر آذر بتوانیم برنامه چهارم توسعه شهر تهران را در صحن شورای اسلامی شهر تهران به تصویب برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برنامه چهارم توسعه که از سوی شهرداری تهران به شورای شهر ارائه شده است، گفت: ابعاد مختلف این برنامه هم اکنون در حال بررسی است به همین منظور کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر تهران با حضور هیئت رییسه و روسای کمیسیون های تخصصی تشکیل جلسه داد.

وی ادامه داد: در این جلسه کمیسیون برنامه و بودجه برخی از نکاتی که می بایست در تدوین این برنامه مد نظر قرار می گرفت را ارائه و اصلاحات مد نظر در پیوست ها را پیشنهاد داد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: هیئت رییسه و روئسای کمیسیون های تخصصی نیز در این جلسه ضمن بیان نقطه نظرات خود در خصوص برنامه چهارم توسعه زمان بندی تعیین تکلیف این برنامه را مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی برنامه چهارم توسعه شهر تهران در کمیسیون تلفیق

بررسی برنامه چهارم توسعه شهر تهران در کمیسیون تلفیق