مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 19:452022-11-20اقتصادي

اعتبارات مرمت و بازسازی نهر شعبان تخصیص نیافته است


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: متاسفانه امسال اعتبارات سربندسازی، مرمت و بازسازی نهر شعبان تخصیص نیافته است.

- داوود شاهسوند یکشنبه 29 آبان ماه در نشست بررسی موانع توسعه و تأمین اعتبارات شهرستان نهاوند، اظهار کرد: برای سربندسازی، مرمت و بازسازی نهر شعبان دومیلیارد و 750 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که تاکنون از این مبلغ 17 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با بیان این که تاکنون در استان نگاه مناسبی به حوزه آب اتفاق نیفتاده است، تصریح کرد: اوایل زمستان سال گذشته با هدف استفاده بهینه از نهر شعبان مبلغ دومیلیارد تومان اعتبار برای سربندسازی نهر گبری وراینه در شهرستان نهاوند اختصاص یافت اما تاکنون این اعتبار تخصیص داده نشده است.

شاهسوند افزود: کانال نهر شعبان سال های زیادی است که احداث شده و نیاز به بازسازی و مرمت دارد و دریچه هایش فرسوده شده اند ولی تاکنون اعتبار مناسبی برای این مهم تخصیص داده نشده است.

وی ادامه داد: ما باید آب را در بالادست کنترل کنیم که به پایین دست برسد و متاسفانه طی دو سال اخیر ما مشکل آب و تنش های آبی زیادی داشته ایم که به خاطر زیاده خواهی عده ای از روستاییان برای استفاده بیشتر آب، طی این دو سال درگیری های زیادی را برای ما ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات مرمت و بازسازی نهر شعبان تخصیص نیافته است

اعتبارات مرمت و بازسازی نهر شعبان تخصیص نیافته است