مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 18:152022-11-20سياسي

مدیران استان زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را در نهاوند فراهم کنند


نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط موجود توقع داریم که مدیران استانی زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را در شهرستان نهاوند فراهم کنند.

- ایسنا/همدان نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط موجود توقع داریم که مدیران استانی زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را در شهرستان نهاوند فراهم کنند.

علیرضا شهبازی یکشنبه 29 آبان در نشست بررسی موانع توسعه و تامین اعتبارات شهرستان نهاوند که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ورود دستگاه های استانی برای رفع موانع توسعه در شهرستان لازم و ضروری است.

وی افزود: با همه محدودیت های دولت در شرایط اقتصادی و تخصیص ها، تنگناهایی وجود دارد اما با پیگیری و تعامل درصدد تامین انتظارات مردم در شهرستان هستیم.

شهبازی تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی مردم در حوزه اشتغال و اقتصاد هم مشکل دارند و هم توقع که نیاز است امید مردم را نسبت به رفع این مشکلات تقویت و پاسخگو باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: موضوع پرداخت مابه التفاوت واحدهای تولیدی به مبلغ 11 میلیارد در حال برگشت بود که با پیگیری ها مانع بازگشت این اعتبار استانی به خزانه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استان زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را در نهاوند فراهم کنند

مدیران استان زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را در نهاوند فراهم کنند